"Ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar…"

elinevandm 07 juni 2019
Het tweede deel van het vierluik focust voornamelijk op de verzoening tussen Hardin en Tessa. Nadat bleek dat Hardin een weddenschap heeft afgesloten met zijn vrienden om Tessa het bed in te krijgen, is Tessa gekwetst. Hardin beseft maar al te goed wat hij kwijt is en doet al het mogelijke om haar beetje bij beetje terug te winnen.

Maar het bloed kruipt meermaals waar het niet gaan kan en zijn agressieve, maar ook onzekere kant komt af en toe naar boven. Jaloezie ontbreekt ook niet in dit tweede deel dat opnieuw afsluit met een cliffhanger. Niet zo een grote als in het vorige deel, maar toch ben ik terug geprikkeld om meteen verder te gaan met deel drie.

Het verhaal van Hardin en Tessa houdt me echt in de greep. De mooie zinnen die in het boek staan en de verwijzingen naar pride & prejudice zijn wondermooi, gezien dat ook één van mijn favoriete boeken is. Ik kan niet wachten om te weten hoe het afloopt tussen Hardin en Tessa!

Wederom een mooie 5* voor dit tweede deel van de After serie!

Meer recensies van elinevandm