Monsterlijk geschreven!!

elinevandm 04 oktober 2019
Escape rooms. tegenwoordig een ware hit geworden in de grootsteden. Door het oplossen van raadsels kan je jezelf (en de anderen) bevrijden uit een kamer. Dit fenomeen zullen onze vier Wall Street figuren ook snel leren kennen. Eenmaal ze in de lift stappen, sluit deze onherroepelijk zijn deuren. Zelfs na een geruime tijd, blijven de deuren gesloten en zitten ze als ratten in de val. Door de opdrachten die verschijnen op het scherm, komen er al snel geheimen aan bod en ontspoort het helemaal in de lift. Iedereen heeft bloed geroken en heeft een wrok tegen een ander. Als dan blijkt dat één van hen echt bloed aan zijn handen heeft plakken, is de vraag alleen maar: “wie kan ik vertrouwen en wie niet?”.

Een monsterlijk geschreven boek, dat je soms laat huiveren bij de situaties. Een zeer spannend geschreven boek, waar het einde echt een pageturner is. Superspannend en eindelijk wordt alles duidelijk. Met een tevreden zucht heb ik dit boek kunnen dichtslaan. De escape room is zeker één van de betere boeken die ik dit jaar gelezen heb! Een toprating van 5 sterren kan dan ook niet ontbreken!

Meer recensies van elinevandm