Hartstocht is een tussendeel van de Royals familie en legt de focus ditmaal op Gideon en Savannah. Gideon die de oudste Royal broer is, voelt zicht steeds verantwoordelijk voor zijn jongere broers en neemt de grootste zorg op voor zijn depressieve moeder. Dit staat zijn ontluikende romance met Savannah in de weg omdat hij haar buitensluit van zijn problemen binnen de familie.
Savannah zelf is een onzeker meisje dat twijfelt over haar uiterlijk en of haar relatie met Gideon stand kan houden. Ze is immers jonger dan hem en elk meisje van Astor Park wil wel iets met Gideon beginnen.

Dit deel is weer bijzonder vlot geschreven en wil je gewoon in één keer uitlezen. De toffe karakters maken het er alleen maar leuker op! Ze zijn echt menselijk en daarom is het echt spijtig dat het boek zo dun is. Waarom werd er van de oudste broer geen volwaardig verhaal gemaakt want hij is zeker zo interessant als Easton en Reed uit de eerdere delen.

Je moet ook wel steeds nog weten wat er gebeurt is in de eerdere delen, dat speelt hier wel een belangrijke rol. Spijtig genoeg wist ik me niet alles meer te herinneren en dat maakte dan ook wel dat het soms een beetje wazig was om alles te begrijpen. Ik smachtte echt naar meer bij dit deel en hoop dan ook dat er van Gideon en Savannah nog een deel zal uitkomen! Een vier sterren zijn zeker op hun plaats!

Reacties op: Hopelijk komt er nog een groter deel over Gideon en Savannah!

Hartstocht - Erin Watt
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 13,99