Clare geeft een realistisch beeld!

elinevandm 14 november 2019
Het meisje en de miljonair is het tweede boek in de serie rond de Miljonairsclub van Jessica Clare. Zij kon me eerder al overtuigen met boek 1 van deze serie ‘gestrand met een miljonair’. Zeker een boek om te lezen op een zonnige zomerdag of op een koude kerstdag!

Dit verhaal is zonder meer hartverwarmend. Hunter Buchanan leeft al jaren teruggetrokken in zijn landhuis en mijdt de buitenwereld. Door de littekens die hij opliep, lopen de mensen in een grote boog rond hem en hij denkt dan ook dat hij nooit iemand zal vinden die van hem zou kunnen houden. Dan ontmoet hij Gretchen en hij wil haar graag beter leren kennen. Via een list van zijn kant, weet hij haar in zijn landhuis te krijgen waar ze aan een opdracht mag werken. Zo komen ze dichter bij elkaar en kan Gretchen hem ook wat uit zijn isolement trekken. Toch blijven er momenten dat er een afstand heerst tussen de twee.

Dit boek heeft me weten te verbazen doordat Clare het aandurft om ook mensen tot leven te brengen die dingen hebben meegemaakt en daar de gevolgen van dragen. Die letterlijk de gevolgen dragen van iets uit het verleden zoals Hunter. Maar die daarom zeker niet minder mooi zijn. Het innerlijke telt en dat laat Clare hier zeker uitstralen. Een hartverwarmend boek dus dat zeker het lezen waard is. Ik heb het met een 4 sterren beoordeelt en kijk al uit naar boek drie van deze serie!

Meer recensies van elinevandm