Afwerking ontbreekt

elinevandm 30 september 2019
Ik houd je in de gaten heeft alles in huis om een topboek te zijn, een goede korte inhoud, een toffe cover, maar de afwerking ontbreekt. De personages komen onvoldoende uit de verf en zijn na het lezen van het boek nog steeds onbekenden. Details in dit boek zijn er niet en de schrijfstijl was oppervlakkig en afstandelijk.

Het romantische tintje in die boek kon ik wel waarderen, net zoals de korte hoofdstukken die het makkelijk maken om even te stoppen. Al bij al was dit verhaal wel nog spannend en wilde ik wel weten hoe alles zou aflopen. Het einde was wel bevredigend, maar dit boek zal me zeker niet bijblijven. Een 3 sterren is dan ook mijn eindoordeel.

Meer recensies van elinevandm