Aanrader in het chicklit genre!

elinevandm 13 november 2019
Ik zie je op het strand van Jill Mansell vormde een verademing voor mij tijdens mijn thrillermarathon die ik dit jaar onbewust gehouden heb. Na ettelijke spannende verhalen gelezen te hebben, besloot ik in mijn ziekteverlof om wat ontspannender lectuur ter hand te nemen. Zo begon ik aan Het einde van Elle Kennedy dat goed was voor een 5 sterrenbeoordeling. Jill Mansell was mijn tweede keuze en ‘Ik zie je op het strand’ moet zeker niet onderdoen voor Kennedy.

Een vlot lezend verhaal vol humor en sociale thema’s worden niet geschuwd. Je weet op voorhand wel een beetje hoe alles zal aflopen, maar over één persoon was ik nog onzeker hoe ze het zouden invullen. Het verhaal van dit personage vond ik wel erg snel gaan op het einde en de opbouw ernaartoe was nogal onverwacht. Daarom een puntje minder. Toch was dit boek van Jill Mansell een zeer vermakelijk verhaal dat me enkele toffe uren leesplezier gegeven heeft! Een 4 sterren is dan ook het mooie eindtotaal.

Meer recensies van elinevandm