Avontuurlijk dorpsverhuis

EllenBdE 06 december 2022
Ik las eerder al 12 dates voor Kerstmis vorig jaar en ik was er niet zo’n fan van. Maar IG made me read this book en ik vond hem in vele opzichten beter en leuker dan 12 Dates.

Heel leuk was dat de personages geen tieners of jonge twintigers zijn maar 40 jarigen die ergens op hun draad van En nu zitten. Voor Annie is het klaar, zij wil weg van haar bedriegende man maar er is natuurlijk ook altijd de vraag van hoe ga ik dit financieel klaar spelen allemaal. Heel leuk gebracht al kreeg ik het wel benauwd van de dorpsbewoners. Zelden zo’n drukke bende gezien die zich (voor mij dan) nogal opdringerig voorstelden en in Annie’s wereld kwamen neuzen. Ik hou van de kleine dorpssfeer maar deze was voor mij iets te druk.

Ergens onderweg liep het verhaal voor mij even vast en een paar dagen rust van het boek deden me daarna met goede moed weer verder lezen.

Jammer dat de cover wat misleidend is. Ik verwachte ergens een typisch kerstverhaal maar kreeg meer een herfstverhaal. Al bij al geen slecht verhaal al was het vooral John die het verhaal voor mij interessant maakte.

Meer recensies van EllenBdE