Ik hou van verhalen die uit verschillende perspectieven geschreven zijn!

Millie woont in Londen met haar beste vriendin Jess en werkt bij The Guardian. Volgens Jess wordt het dringend tijd dat Millie nog eens verliefd is. Hierdoor gaat Millie op date met Sam, Jess’ broer.
Millie laat zichzelf toe om op haar verjaardag terug te denken aan haar oude liefde, Ethan, die haar hart brak en haar achter liet met tal van vragen. Ook de nieuwe dates kunnen haar Ethan niet doen vergeten waardoor Millie aan haar verleden blijft denken en haar vorig lief maar niet kan loslaten of zal het haar toch lukken?

- review -
Wauw, ik kon dit boek zo moeilijk wegleggen! Het verhaal van Ethan en Millie zoog me helemaal mee. Ook de cover sprak me enorm aan. Het geeft een heel romantische, ‘late night’ setting.
Vanaf het begin zijn er flashbacks waardoor mijn nieuwsgierigheid steeds werd aangewakkerd. Ook dat er telkens een deel uit het perspectief van Ethan en dan weer vanuit Millie geschreven was, vond ik heel tof.
Je leert de personages echt doorheen het verhaal kennen. In het begin vond ik Ethan een irritante man, maar later leerde ik hem beter kennen en begreep ik waarom hij zo is.
Er komen serieuze onderwerpen aan bod in het boek, waardoor het geen typische feelgood is. Maar desondanks heb ik zo van dit verhaal genoten dat de andere boeken van Marina Folkers nu met stip op mijn lijst staan.

(mijn review is ook te lezen op Instagram-Bookstagram @ellen_bookstagram)

Meer recensies van ellen_bookstagram