Heerlijke feelgood met humor

Ellent72 19 juni 2021
Wat was ik benieuwd naar de eerste feelgood van Jacodine van de Velde. De prettige schrijfstijl van haar 2 young adult boeken ( Wat je zegt zie je zelf en De stilte zegt genoeg) maakten dat ik uitkeek naar deze feelgood. Om te beginnen een fantastische cover en uitnodigende titel!! De schrijfster heeft absoluut niet teleurgesteld, wat een heerlijk boek. Uiteraard qua thema niet te vergelijken met haar 2 eerdere boeken, maar ook in dit boek gebruikt ze haar prettige schrijfstijl goed. Met name de herkenbaar neergezette personages en de humor die veelvuldig terugkomt, maken dit boek tot een heerlijk boek voor de zomer! Direct in het begin neemt de schrijfster je mee in het leven van hoofdpersoon Sara, wiens huwelijk wat te wensen overlaat. De 3 drankjes in de titel staan voor de mannen die voorbij komen in een roerige periode in Sara's leven. En de kleine Liv...die maakt dat je regelmatig met een vette glimlach op je gezicht zit! Verder zal ik niks verklappen, gewoon zelf lezen en even lekker relaxen!

Meer recensies van Ellent72