Short review Fangirl

Ellis van Zijll 05 oktober 2019 Auteur
Weer een uitstapje naar een genre dat ik normaal niet lees! Contemporary. Ik wilde graag Carry On lezen maar kreeg de tip dit boek eerst te lezen en ik heb er zeker geen spijt van. Het is een meeslepend verhaal van een meisje met sociaal fobische klachten die uit haar schulp kruipt en een leven bouwt op de universiteit. In het begin heeft ze veel tegenslag en vreesde ik dat het misschien niet goed zou komen, maar uiteindelijk vond Cath een plekje voor alles. In veel dingen kon ik mij herkennen in haar en dat maakte het soms ook wel confronterend om te lezen. Hoewel het verhaal een geheel vormt voelt het wel alsof er een vervolg moet komen, want Cath’s moeder voelt als een los draadje wat nog vastgeknoopt moet worden. Binnenkort ga ik in Carry On beginnen met Cath en haar vrienden in gedachten.

Meer recensies van Ellis van Zijll