Short review Val en Verlossing

Ellis van Zijll 15 september 2019 Auteur
Voordat ik aan deze boekenreeks begon was ik op zoek naar een serie die mij vanaf het eerste hoofdstuk zou opzuigen in het verhaal en me niet los zou laten. Ik wilde personages ontmoeten die mij versteld zouden doen staan, mij verliefd zouden laten worden, mij zouden laten lachen en huilen. En ik kan zeggen dat dit allemaal meer dan waargemaakt is. Ook dit boek was weer adembenemend. De relatie tussen Mal en Alina...onbeschrijfelijk. De manier waarop het grote geheel word ontrafeld blaast je weg en het einde is zo intens. Met het omslaan van de laatste pagina neem je afscheid van een geweldig verhaal, waarvan je eigenlijk wilde dat het nooit zou eindigen. Deze serie vind ik echt een must read voor elke YA fantasy lezer.

Meer recensies van Ellis van Zijll