Enorm spannend

EllyK 20 oktober 2017
Het verhaal gaat verder, hoofdpersonen, Jules en Harry. Ook in dit deel zitten ze elkaar in de weg, wat betreft de grote zaak die ze onderzoeken.
Jules om de waarheid boven te krijgen en Harry om een scoop voor zijn nieuwsblog.
Linda schrijft dit deel met vaart en ik vond dat het onderzoek op een meer logische manier verliep dan in het eerste deel.
Steeds komt er informatie bij, maar denk je toch...hoe komen ze er ooit achter.
In dit deel speelt een sekte een grote rol. Wat heeft de leider voor verleden en waarom lijkt hij gefixeerd op Jules?
Jules heeft ook zo haar persoonlijke geheimen, demonen die ze maar niet onder ogen wil zien.

De spanning wordt op meesterlijke wijze opgevoerd en het verhaal laat je niet los. Een pageturner zoals die zijn moet.
U bent gewaarschuwd!!!!

Meer recensies van EllyK