Spannend en goed opgebouwde plot maar.......

Elss 09 juni 2019
Het boek is spannend en leest als een trein, dat moet worden gezegd, maar het zo heel anders dan ik van de schrijfster ben gewend. Patrick, Erica en de overige hoofdpersonen van haar vorige boeken hadden zo hun problemen, maar waren wel heel braaf en sympathiek. De hoofdpersoon van dit boek, Faye, wekt weinig sympathie op en ze is verre van braaf. Ze is regelmatig dronken, is verzot op seks met mannen, is gek op geld en luxe en heeft weinig empathie met haar omgeving. Pas aan het einde van het boek raakte ik wat milder gestemd omdat dan alle kwartjes van het heden en verleden op hun plaats vallen.
Het verhaal is goed opgebouwd. Heden en verleden komen langzaam tot elkaar. In elk hoofdstuk een beetje meer zodat je als lezer nieuwsgierig blijft naar het vervolg. Faye had voor mij wel iets minder extreem mogen zijn, ik had haar dan in elk geval sympathieker en geloofwaardiger gevonden.

Meer recensies van Elss