Feest!

Els Van Haute 24 oktober 2019
Mijn eerste Kerstmis. Tekeningen Dick Bruna.

Oh wow, wat een pareltje. Hier is het al helemaal Kerst en dat dankzij dit geweldig sfeervolle kartonboekje met doorkijkjes. De tekeningen van Dick Bruna zijn sowieso altijd een feestje, het thema en de uitvoering van dit boekje maken het helemaal tot een topfeest.

Mij eerste Kerstmis is een boekje voor de allerkleinsten, opdat zij voor het eerst kunnen kennismaken met het verhaal van de geboorte van Jezus, het kerstverhaal.
Het kartonboekje is een stevig boek, ideaal voor grijpgrage kleine handjes. De uitsnijdingen zijn zo vakkundig gedaan dat elke pagina een wondermooi inkijkje biedt; ingenieus gemaakt.

Mijn eerste Kerstmis is een boekje dat jong én oud gaat veroveren. Ik ben alvast verliefd op de engel. Het schaapje, Maria, de kribbe, het zijn stuk voor stuk beelden die je hart beroeren. Dit is een boek dat voor jarenlange feestvreugde zal zorgen!

Meer recensies van Els Van Haute