Buurtsupermens

ElsDeveuster 09 juli 2020
Het is voor het eerst dat ik een boek van een Japans auteur las.Inderdaad ik las nog geen boek van "de bekende Japanse auteur". Het is een licht, amusant boekje met bizarre personages vooral de hoofdpersoon. Bizar omdat wij een andere cultuur hebben dan de Japanners maar ik kon er mij wel een voorstelling van maken. "Licht" omdat ik normaal andere soort boeken lees maar als tussendoortje was het wel goed. Alleen zou ik een ander einde gemaakt hebben aan het verhaal, ik zou
Furukura laten evolueren hebben van "gewoon" buurtsupermens naar manager van de buurtsuper. Volgens mij zou ze dat gekund hebben en daarmee alsnog haar plaats gevonden hebben in de maatschappij en haar het aanzien gegeven hebben dat van haar verwacht wordt.

Meer recensies van ElsDeveuster