Wat is het toch met de boek van Lucinda Riley? In een zucht en een scheet ( we zeggen gewoon hoe het is) heb je een boek van haar uit.

” Het Italiaanse meisje” is een eerder werk van Lucinda, die enorme succesen viert met ” de Zeven Zussen” serie. Haar uitgeverij besloot door dit succes ook haar eerdere werk te publiceren en ja dat zijn ook pareltjes.

Vanaf de eerste pagina wordt je meegezogen in het boeiende verhaal over Rosanna en Roberto. Deze twee zijn de hoofdpersonages, maar zijdelings volg je ook het leven van Rosanna´s broer Luca en zus Carlotta en hartsvriendin Abi. De personages zijn zo zeer levendig beschreven en zo leer je goed kennen en heb je soms wel de neiging om Rosanna te roepen en te waarschuwen, Roberto zou je wel een punter onder zijn hol wil geven, en van Luca kun je alleen maar houden..

” Het Italiaanse meisje ” is een prachtig liefdesverhaal, maar niet dat je er bij zit zwijmelen, nee ook de harde realiteit komt naar voren, bedrog, verlies, verdriet, egoisme, zelfopoffering. Dat maakt het boek niet langdraderig, maar een boek dat je veel plezier leest. Dit boek is absoluut een aanrader, dit moet je gewoon gelezen hebben!

Reacties op: Heerlijk boek

Het Italiaanse meisje - Lucinda Riley
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 11,99