Spannend!

EMBV 30 september 2019
” Verloren Vrouw ” in mijn kennismaking met het werk van Charles Den Tex. Een spannend boek, waar je wel in moet komen en zeker niet even neus en lippen door leest. Als je eenmaal in het verhaal zit dan wordt weg leggen moeilijk want je wil eigenlijk maar een ding weten… Vind de hoofdpersonage Djenna haar indentiteit terug… of is ze iemand die ze niet wenst te zijn.. Vragen en nog eens vragen…

In het boek maken we dus kennis met Djenna die gevonden wordt en niet meer weet wie ze is . Wat volgt is spannende zoektocht naar haar eigen ik… als die nog bestaat tenminste…. want er zit iets in haar hoofd… Hebben we hier met de vrouwelijke terminator te maken?

Het boek heeft buiten het verhaal van Djenna nog enkele verhaallijnen en personages die langzaam aan in het boek bij elkaar komen en dan vallen ook de puzzelstukjes en vragen op hun plek die je als lezer krijgt tijdens het lezen van dit boek. De Hoofdstukken zijn niet al te lang waardoor het schakelen naar de verschillende verhaallijnen prima te doen is.

Het bevat dus veel actie, spanning, wraakacties en nog veel meer, eigenlijk te veel om te beschrijven, maar genoeg om de lezer bezig te houden, ja ook nadat het boek gelezen is.. Het is geen alledaagse thriller en daarom zeker een aanrader voor de liefhebber van spanning en actie.

Meer recensies van EMBV