Meeslepend echt een aanrader

10 januari 2016
Als ik meer sterren had kunnen geven had ik dat absoluut gedaan. Wat heb ik genoten van dit boek. Vooral van Joy zelf zoals haar gedachten worden weergegeven. Ik vind het geen thriller maar wel een superspannend verhaal. Aan het eind kwam er een onverwachte wending waarbij ik sinds lange tijd heb moeten huilen bij een boek. Wij hebben de Lexicon Nederlandse Beeldende Kunstenaars 1750-1880, samengesteld door Pieter A. Scheen waar de auteur het in haar boek over heeft en ik kon de afbeelding opzoeken. Ik moet dit boek even laten bezinken voordat ik aan iets anders begin. Misschien dat ik ter ontspanning even een kinderboek pak…Want dit boek is zeer meeslepend, echt een aanrader!

Meer recensies van