Zwak verhaal

02 maart 2016
Dit is het eerste boek dat ik van deze auteur las en ook meteen het laatste. Wat een slecht taalgebruik, zo vaak dezelfde woorden achterelkaar. Voorbeeld: 'subtiel' dit kom je honderden keren tegen en dat nog eens onjuist gebruikt want hoe kun je nu ‘weinig subtiel’ de gordijnen opentrekken? (blz. 6) Pak een willekeurige pagina uit het boek en je hebt zo zinnen die gewoon slecht zijn. Glimlachte op blz. 16 regel 11 en 12, reageren vind je 3x kort achterelkaar op blz. 17. Het is toch niet moeilijk om een synoniem te vinden? Het verhaal van de excessieve huilbaby vind ik zwak, hiermee ga je naar de huisarts die niet alleen maar slaappillen uit zal schrijven! Deel II vind ik plat en ordinair en voegt niets toe en het laatste stuk heb ik tenenkrommend uitgelezen, dit boek krijgt van mij niet meer dan 1 ster.

Meer recensies van