Niet weg te leggen!

Emmy Loer 07 maart 2016
En weer een Corine Hartman uit, haar nieuwste; Vlaag van Waanzin. Wederom eentje in de categorie "niet weg te leggen".
Corine Hartman weet de lezer stevig in de greep te houden met dit verhaal (gebaseerd op waargebeurde feiten), je voelt de omstandigheden waarin de personages zich bevinden. Het verhaal gaat over, voor het oog, een voorbeeldgezin, natuurlijk met de nodige geheimpjes, strubbelingen en andere kleine zorgen, maar ieder huis heeft z'n kruis.
Vader, moeder en drie kinderen, vader Anthonie geslaagd in de reclamewereld, moeder Romée parttime yogajuf, mantelzorger van haar schoonvader én voorbeeldig opvoedster. Alles gaat voorspoedig, tot het noodlot toeslaat...
Ik noemde eerder haar boeken wel eens onNederlands, maar zal vanaf nu de boeken van m'n Engelse favorieten onEngels noemen. Nederland staat, met name door Corine Hartman, op de kaart van de Thrillerwereld,