Overdonderend

Erika 18 december 2018
Mijn hemel. Wat een twist zit er in dit verhaal. Met open mond zit ik nog bij te komen. Ongelofelijk. Ik heb hele stukken twee keer gelezen om te kijken of ik het nou goed begrijp. Het duurde ook even voordat ik gewend was aan de nieuwe werkelijkheid die zich had aangediend.
Mijn hemel. Wat een bizar goed verhaal. Maar we zijn er nog niet, de twist wordt nog ingehaald. Na de allerlaatste alinea blijf ik lang, heel lang zitten, in volslagen verbijstering. Dit kan namelijk niet.
Wat is er gebeurd? Wat betekent dit? We weten het niet.
Maar ja, ze hád ons gewaarschuwd.
3. Soms lieg ik.
Maar waarover precies?

Ik denk dat ik een keer of twee eerder een boek heb gelezen met een overdonderende twist, maar dit boek slaat wat dat betreft alles.

Een reuzespannend verhaal met een volslagen onvoorspelbaar plot. De aanbevelingen zeggen al genoeg: ‘Provocerende thriller… verdiept en verduistert tot aan de inktzwarte ontknoping’ (A.J. Finn).
‘Briljante twist’ (B.A. Paris);
‘A killer twist you’ll never forget’;
‘A tightly written thriller with an ending that demands you go straight back to the beginning’ (Metro);
‘… a terrific double twist in the tale, it leaves you longing for more’ (Daily Mail);
‘An utterly compelling, twisted, shocking psychological thriller that made me gasp out loud’ (Sophie Raworth, BBC Presenter)

Daar hoef ik niks aan toe te voegen. Lees het !

Meer recensies van Erika