Mooi verhaal

EvaDaalderop 20 april 2021
De tweede stem is een heel mooi boek. Het gaat over een meisje, Mette, die graag zingt. Op haar nieuwe school vindt ze het in het begin spannend, maar langzaam raakt ze gewend aan de school en maakt ze vrienden. Mette kan geweldig goed zingen, en besluit om mee te doen aan de musical. Maar toen, kwam een docent van haar vorige school daar werken. Toen ze daar achter kwam reageerde Mette geschrokken. Waarom werd Mette zo gespannen toen ze hoorde dat Madeline op haar nieuwe school kwam werken? Hebben zij een verleden? De spanning in het boek is goed opgebouwd waardoor je bijna niet kan stoppen met lezen. Ook al gaat het boek vooral over zingen, is het leuk voor iedereen. Ook voor mensen die niet zingen, zoals ik. Ik dacht door de titel dat het boek bedoeld was voor mensen die graag zingen, maar dat is niet zo. Ik vond het namelijk een heel mooi boek.