Ewoud Jacobs 26 maart 2014
Ik vond het een zeer goed boek. Ik heb in het verleden ook de vorige boeken van Dan Brown gelezen en telkens opnieuw geniet ik ervan om zijn spannende, verraderlijke thrillers te lezen. Dit boek kon ik gewoon niet laten liggen toen eraan begon. Het is een spannend boek vol met verrassende elementen die ervoor zorgen dat je blijft lezen!Het is een echte page-turner. Zoals altijd hebben zijn boeken een verrassend einde, dat was ook dit keer het geval. Toch had ik al vrij snel door wie de uiteindelijke dader was. Dit komt waarschijnlijk omdat ik zijn schrijfstijl begin te kennen. Maar ondanks dat vond ik het een fantastisch boek. Ik ben het boek beginnen lezen omdat ik zijn 3 vorige boeken reeds had verslonden, en omdat het me aangeraden werd. Ik las het rond de tijd van het spionage schandaal van de NSA, dit was zeer toepasselijk bij het verhaal ! Door de echte informatie in de media, en de fictieve informatie in het boek kreeg ik een mooie mengeling van fantasie en waarheid. (bv de supercomputer en de code die niet te kraken was enz.) Dat trok mij zeer aan. Ook vond ik het zeer fijn dat hij er op het einde een code inzette. Die heb ik met behulp van google kunnen ontcijferen ! :) Het was een knaller van een boek ! Ik kijk er al naar uit om zijn laatste nieuwe boek te lezen !

met vriendelijke groet,
Ewoud