Trust Again

Femleest 01 juli 2020
Trust again van Mona Kasten is het tweede deel in de serie en ik ben wederom mega enthousiast over haar schrijfstijl!

In dit deel is Dawn, de beste vriendin van Allie (die we in het eerste deel hebben leren kennen) de hoofdpersonage. Ze heeft het erg druk met haar studie en heeft een gedeelde kamer met Sawyer. Dawn heeft alle mannen afgezworen sinds ze haar ex heeft betrapt met een ander. Ze heeft naast haar studie dan ook echt geen tijd voor mannen in haar leven. Echter denkt Spencer Cosgrove daar anders over, hoe hard hij zijn best ook doet, Dawn lijkt er echt niet open voor te staan. Ook wil ze hun goede vriendschap niet kapot maken. Maar dan komt ze per toeval erachter dat achter de altijd vrolijke Spencer een heel ander persoon schuilt met een donker verleden. Dawn probeert erachter te komen wat Spencer zijn geheim is, mede hierdoor krijgt ze ook steeds meer gevoelens voor hem dan ze dacht. Maar ook Dawn heeft zo haar geheimen.

Na de laatste bladzijde te hebben omgeslagen ben ik verliefd geworden op dit boek, dit is een hele goede toevoeging aan de serie en ik ben dan ook erg benieuwd naar deel drie. Dit boek bracht bij mij verschillende gevoelens naar boven, ik heb gelachen om Spencer en Dawn en ben zelfs kwaad op ze geweest, maar uiteindelijk heb ik ze in mijn hart kunnen sluiten als twee hele liefdevolle mensen.  Mona heeft een vlotte schrijfstijl, waardoor je zo door het boek heen bent. In dit boek draait het niet alleen om de spanning tussen Dawn en Spencer, er wordt zoveel dieper ingegaan op hun verleden. Hierdoor leer je ze erg goed kennen. Ook leer je meer over Sawyer, het kamergenootje van Dawn.

Of deze serie een aanrader is? Daar kan ik een hele grote ja op antwoorden, koop het en lees het! En je zult zelf ervaren wat voor een fijne boeken dit zijn. Ik ben heel benieuwd naar het derde deel dat in oktober zal verschijnen om in dit laatste deel meer te weten te komen over Sawyer, ik ben door haar rol in Trust again erg nieuwsgierig geworden naar haar verhaal.

Meer recensies van Femleest