Zomerster

Femleest 01 juli 2019
Wendy Louise - Zomerster

Nadat Mandy is afgewezen voor de academie voor kleinkunst, breekt ze haar relatie met haar jeugdliefde. Daarna besluit ze om naar Mallorca te gaan om daar te gaan werken als 1 van de animadores. Tijdens haar verblijf krijgt ze gevoelens voor haar Duitse collega Johnny. Ze bespreekt alles over hem met haar vriendin Fay, die mega jaloers is op hun relatie. Deze jaloezie blijkt zelfs zo erg te zijn dat Mandy gaat twijfelen over haar relatie met Johnny. Rafael is een luisterend oor voor Mandy en helpt haar waar nodig. Mandy krijgt hierbij ook nog eens gevoelens voor Rafael, maar kiest ze uiteindelijk nou voor de Duitse Johnny of gaat ze voor de Spaanse Rafael?
Door dit boek voelt het net of je zelf op vakantie bent in Spanje, heerlijk langs de stranden wandelen en genieten van de mensen om je heen. Het was leuk om met Mandy mee op reis te gaan in dit boek. Een heerlijk komisch en romantisch verhaal die je meesleept in het avontuur van Mandy op Mallorca.

Omdat ik Ik wil jou(w) baby! al had gelezen van Wendy, had ik natuurlijk hoge verwachtingen bij dit boek, was het net zo goed? En ja hoor, misschien zelfs wel beter ;). Ik heb genoten van de personages in dit boek, van de een wat meer dan de ander natuurlijk.

Dit boek is zeker een aanrader voor de zomer, dus ik zou hem zeker meenemen in jouw koffer of naar de tuin of bank of waar je hem ook maar wilt gaan lezen.

Ik kijk al uit naar Wendy Louise haar volgende boek!

Meer recensies van Femleest