waanzinnig spannend

Filip C. 15 februari 2020
“Ongenadig” van Karin Hazendonk is een pure thriller die je moet gelezen hebben.
Wanneer Anouk op een bedrijfsfeestje kennismaakt met Sven komt ze in een onwaarschijnlijk verhaal terecht. De sympathieke man, kan haar hart veroveren. Maar Anouk weet niet waar ze aan begint wanneer ze bij hem intrekt. Zijn lugubere kantje heeft hij tot dan angstvallig voor haar verborgen gehouden. Als blijkt dat ze niet veel sympathiek kan opbrengen voor zijn liefde voor horrorfilms, moet Sven een manier zoeken om Anouk aan zich te binden. Hij neemt dat nogal letterlijk en brengt haar onder in zijn geheime plaatsje. Gelukkig is er nog de tweelingzus van Anouk, Miranda. Wat Anouk en Miranda samen hebben is dat typische voor tweelingen; de ene voelt van de andere dat er problemen zijn. Miranda kan haar zus dan ook een eerste keer redden uit de klauwen van deze psychopaat.
Maar hoe zal het jaren later aflopen? Dat moet je zelf uitzoeken door snel naar de bib of boekhandel te lopen en dit waanzinnig spannende boek te halen. Voor mij zeker vier sterren, heb zelfs even het maximum overwogen.

Meer recensies van Filip C.