Dodemans vlucht

Wat een geweldig boek. Heel goed voorgelezen door een man. Spannend tot het laatste woord. Natuurlijk weet je door de opzet van het verhaal al hoe het zou moeten aflopen, maar met alle wendingen blijft het kippenvellen. Als de baas van een vliegtuigfabriek sterft, erft zijn vrouw het grootste gedeelte van de aandelen. De zoon is daar vreselijk boos over, want de vrouw is maar een hoer...hij had recht op die aandelen. Naarmate het verhaal verder gaat, zien we de hoofdkarakters zich ontwikkelen. De vrouw, de zoon en een vriend....Alles draait om een revolutionair ontwerp van een vliegtuig. De testvluchten, de moeilijkheden, de moord....ik raad dit boek echt aan. Het is zeer beluister waardig.

Meer recensies van Frieke van der Meijden