Zelfmoord of moord that is the question

Ger van der Pluijm 04 oktober 2019
Al weer het 4e boek dat ik van Camilla lees, en het verveelt nog lang niet! Het verhaal begint met het vinden van het lichaam van Alexandra (in mijn versie, in andere versie heet ze blijkbaar Angelika). Alles duidt op zelfmoord, ze wordt gevonden in haar badkuip met doorgesneden polsen. Lijkschouwing brengt echter aan het licht dat ze gedrogeerd werd voordat ze doodbloedde. Erica een jeugdvriendin van Alex ontdekt het lichaam en begint een onderzoek omdat Alex in haar herinnering van zo'n 25 jaar geleden niet de persoon was met zelfmoordneigingen. Na deze bevestiging uit het sectierapport, graaft ze nog dieper en fanatieker.Later in het verhaal wordt er nog een lijk gevonden, wat in eerste instantie moord lijkt. Maar in dit boek is niet alles wat het in eerste instantie lijkt.
Spannend verhaal met, zoals het hoort een verrassende ontknoping. Smaakt zeker naar meer, 4 sterren.

Meer recensies van Ger van der Pluijm