Meeslepend verhaal over coma patiënt

Ger van der Pluijm 13 augustus 2019
Je moet er niet aan denken, je ligt in coma maar je hoort alles wat er aan je bed wordt verteld. En nog erger, je kunt er niet op reageren, noch door spreken, noch door gebaren. De bezoekers en verpleegsters hebben dat niet altijd in de gaten. Amber Reynolds overkomt het na een zwaar auto-ongeluk. Ze herinnert zich niet wat er precies gebeurt is, maar ze 'weet' dat het geen ongeluk was. Aan de hand van de gesprekjes aan haar bed en haar eigen gedachten, komt langzaam maar zeker de ware toedracht naar boven. Naar het einde toe is de waarheid dan toch weer net even anders als dat je verwacht had, zoals het hoort in een goede thriller.
Meeslepend, maar ook spannend en met een vleugje relationele verhoudingen kloppend verhaal. Smaakt naar meer.
Mijn vrouw Marjo heeft dit boek, wat ze van mij als verjaardagscadeau heeft gekregen, ook gelezen. Wij geven beide de 4 sterren aan dit goede thrillerdebuut.

Meer recensies van Ger van der Pluijm