Schitterende ontknoping

Na bijna 2 jaar, kon ik eindelijk de ultieme ontknoping lezen en nu was het hopen dat de verwachtingen niet te hoog lagen!
We krijgen eigenlijk het dagboek van Pa Salt te lezen met tussenin het verdere verhaal van de zussen, die samengekomen zijn om hun pa te eren.
Bij het begin van het boek en vooral bij de 1ste hoofdstukken van het dagboek, had ik wat mijn bedenkingen. Ik vond het niet zo vlot lezen omdat het start bij het jonge kind van Pa Salt en meteen werd alles hoe langer hoe onduidelijker. Daarna betert het en kan je stilaan alles een plaats geven, zeker als je verbanden kan leggen met personages uit de voorgaande boeken.
Ik vond het een mustread, zeker als je genoten hebt van de vorige boeken. De absolute ontknoping had ik nooit zo verwacht, het was een emotionele rollercoaster!

Meer recensies van Gerda Brodelet