Nagelbijter!

Gerda Brodelet 03 april 2018
Gebroken is het 2de boek van B.A. Paris en naar mening véél spannender dan haar debuut Achter gesloten deuren.
Het verhaal begint met een moord van een jonge vrouw op een afgelegen plaats. Haar vriendin Cass kan dit moeilijk verwerken en uiteindelijk is dit gegeven de rode draad draad doorheen deze spannend thriller.
Na de moord kabbelt het verhaal wat verder maar de psychologische spelletjes, die gespeeld worden met Cass maken het geheel héél nerveus.
Ik zat op het puntje van mijn stoel en wegleggen was absoluut een optie.
Het plot was super. Vrij vroeg in het verhaal had ik een idee wie de dader zou zijn, maar uiteindelijk draait alles volledig anders uit.
In één woord: Gebroken is een fantastische psychologische thriller van de hoogste plank!

Meer recensies van Gerda Brodelet