In één woord: subliem!

Gerda Brodelet 01 oktober 2019
Voor de 1ste keer een thriller van Yvonne Franssen gelezen en wat is dat! Ik duizel nog van het schitterende plot!
In het begin moet je wat wennen aan de manier van schrijven: korte hoofdstukjes met telkens de naam van een personage erboven (de persoon die vertelt) afgewisseld met een kleinere stuk tekst (wie dit schrijft zal later wel duidelijk worden). Er zijn ook veel personen, die je moet leren kennen en ook de samenhang zal maar in de loop van het verhaal duidelijk worden.
Lang geleden dat ik nog zo'n razendspannende thriller gelezen heb en dan zelfs nog op één dag! De gebeurtenissen volgen elkaar in een behoorlijk tempo op. De spanning wordt stelselmatig opgebouwd en eens over de helft is stoppen nog heel moeilijk.
Het plot is gewoonweg subliem en als je denkt alles te weten komt er toch nog een staartje aan het verhaal.
Een absolute aanrader!

Meer recensies van Gerda Brodelet