Wat een verhaal!

Gerda Brodelet 01 augustus 2019
Van bij de 1ste uitgave, was ik geïntrigeerd door de cover maar wat een spannend verhaal is dat! Dit boek is voor mij het zoveelste in de rij van succesvolle Scandinavische auteurs.
In het begin moest ik efkes doorbijten om het verhaal te kunnen volgen. Het 1ste hoofstuk speelt zich enkele jaren terug af en dus is het afwachten wanneer en hoe deze gebeurtenis in het geheel zal ingepast worden.
De spanning is niet weg te denken en wordt op bepaalde momenten zo hoog dat ik het jammer vond om te moeten stoppen. Er zijn vrij veel personages, maar je kan iedereen goed volgen en nergens is er een dip in het verhaal.
'Oktober' is een echte thriller met alles erop en eraan, soms nogal heftig en soms ook moet je een goeie maag hebben om het geheel te kunnen verteren. Het plot is gewoon super! Nooit gedacht dat er zo'n twist zou inzitten.
Een absolute aanrader voor de thrillerliefhebber, voor wie het al eens heftig mag zijn ;-)

Meer recensies van Gerda Brodelet