Wat een verhaal!

Gerda Brodelet 27 oktober 2019
'Zwarte ziel' is het 3de deel in de reeks rond rechercheur Jennifer Brugman en ook meteen het 3de boek dat ik beoordeel met 5 sterren.
Dit is opnieuw een heel spannend verhaal, een thriller zoals het hoort, enkel oppassen als je een gevoelige maag hebt. Van bij het begin is de spanning aanwezig en op geen enkel moment is er blijk van verzwakking of wordt het verhaal saai.
Eens dat paragnoste Evie haar intrede doet, had ik wat twijfels, want ik heb het niet zo voor verhalen met een bovennatuurlijke inslag. Maar moet nu toch toegeven, dat het mij niet verveelde. Het is uiteindelijk toch fictie!
Na de uiteindelijke oplossing van het verhaal, komt er toch nog een verrassend staartje en wordt het zelfs emotioneel.
Is dit 3de boek nu echt het einde van een schitterende serie? Ik hoop alleszins niet en zit nu al te wachten op een volgend deel.
Deze reeks is een absolute aanrader!

Meer recensies van Gerda Brodelet