Wie van de drie spreekt de waarheid

Door val van een hoog balkon komt Lydia (een van een identieke tweeling) om. Haar zusje Kristie zegt later dat Kristie is omgekomen en zij in werkelijkheid Lydia is! Een enorm dilema voor de ouders. Is dit een rouwfase of is zij echt Lydia. En hoe heeft het ongeluk nu kunnen gebeuren.

Dit drama heeft een enorm effect op de gezinsleden. Wie spreekt de waarheid Agnus (vader), Sarah (moeder) of de overgebleven tweeling. En dan heeft het eiland met vuurtoren ook nog een spooky verleden.

Het boek blijft tot het einde spannend.
Wel vind ik jammer dat de nederlandse Cover lichtelijk is gewijzigd ten opzichte van de Cover in andere talen. De overleden tweelingzusje in de buitenlandse cover aan het vervagen in de mist. En dat dekt beter de lading van het verhaal, dan zonder de mist.

Meer recensies van Gerrie van den Berg