Is dit een begin van een reeks?

Ik ben ongeveer 10 jaar fan van de boeken van Harlan Coben. Ik heb ze allemaal gelezen en de meeste heb ik wel als boek of ebook in huis.
Zelfs de Mickey Bolitair heb ik allemaal. Natuurlijk moet ik ook elke serie op Netflix van Coben kijken.

De wilde is het nieuwste boek. Hoewel ik genoten heb van het boek, heb ik wel wat opmerkingen.

Laten we beginnen bij de titel : Wild. Moet dit slaan om de bijnaam van de Wilde? Of is het op de titel anders vertaald dan in het boek? Maar in het engels heet het book, de boy from the woods.

De wilde wordt voorgesteld als een jongen die gevonden is het Bos. Ouders onbekend en zelfs voorzienend. 30 jaar later trekt hij zich nog steeds liever terug in het Bos. We worden in het boek niet veel wijzer over het verleden van de wilde. Ik ga vermoeden dat dit een begin is van een reeks en dat in elk deel een beetje meer bekend wordt. Ik vind het nu in eerste deel een beetje te weinig en daarom eigenlijk niet van toepassing

Eigenlijk zijn het drie verhalen. Waar 2 verhalen worden verteld en afgesloten en 1 is amper begonnen. Welke 2 wel verteld gaat worden ga ik niet vertellen, want anders spoil ik te veel.

Door dit irritatie puntje gewaardeerd op 4 sterren. Ik hoop dat Harlan volgende keer is meer prijs geeft van het verhaal van de wilde.

Meer recensies van Gerrie van den Berg