Scoop! Een verrassend debuut.

Aria 23 juli 2016
Een verrassend debuut van Iris Houx. Een verhaal over een jonge vrouw die werkzaam is bij een mediabedrijf. Vriendschap, liefde en karakterontwikkeling zijn de elementen. Niet eerder heb ik een chicklit gelezen waarin zoveel verrassende woordspelingen en galgenhumor zijn verwerkt. Een van de leukste hilarische situaties is wanneer de presentatie 'van Jasmijn' wordt gepresenteerd waarbij Esmée haar met hints aanwijzingen geeft. Opvallend zijn de boodschappen middels de quotes. Door dit gegeven is SCOOP! een sprankelend uniek chicklit. Alle quotes zijn pakkend , maar deze 'if you don't fight for what you love, don't cry for what you lose' en 'the mind replays what the heart can't delete' spraken me het meest aan.

Scoop! is een geslaagde debuut van Iris Houx. Een aanrader voor de leesliefhebbers van o.a. Chantal van Gastel en Sophie Kinsella.

Meer recensies van Aria