Master your mindset - Michael Pilarczyk

Sjoerd 18 juni 2019
"Leef je mooiste leven" is de boodschap die Michael Pilarczyk wil meegeven. Het klinkt heel mooi, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig krijg je in het boek de nodige handvatten om je op weg te helpen om je doelen te bepalen en te behalen. Daarin is verandering van gedrag en denken misschien wel het belangrijkste element. Het boek bevat handvatten om je gedachten te ordenen, je doelen te bepalen en je gedrag daaraan aan te passen. De slagingskans: "Als je het écht wilt, bereik je je doel(en)". Het boek zet je aan het denken en helpt je je gedragspatronen te veranderen, maar dat is nog niet voldoende om je gelukkigste leven te leven. Dat vind ik ook na het lezen van dit boek nog lastig te bepalen. Minpuntje aan het boek is dat er na mijn mening te vaak een verband wordt gelegd tussen rijkdom en geluk.

Meer recensies van Sjoerd