Bijna elke vrouw herkend iets van zichzelf in Isa

Habon 16 augustus 2017
Isa heeft een beetje van elke vrouw in haar. Onzeker over haar gewicht, over haar kleren en of ze wel leuk genoeg is in de ogen van de jongen die ze leuk vind. Ze leert Ruben kennen als ze het leven van zijn hond Bo redt. Omdat ze bang is dat ze Ruben nooit meer ziet verzind ze een smoes om Bo vaker te zien.

Naast Ruben en Isa maak je kennis met een leuke groep personages. Mijn favoriet is Tamara, het jongere zusje van Isa. Een energieke "go getter" die Isa het zetje geeft wat ze nodig heeft.

Zwaar verliefd is een heerlijk boek om te lezen. Een goede mix van humor, ongemak en realisme. Eenleuk plot geschreven in een fijn tempo.

Dit was mijn eerste kennismaking met Chantal van Gastel en ik moet zeggen dat dit goed is bevallen. Een goed boek voor de zomer of in de herfst als je tegen een beginnende winterdip.

Meer recensies van Habon