Geen thriller, maar wel een boek dat je uit moet lezen

Hanneke Kortekaas 10 oktober 2016
Ik ontving het boek gratis via de uitgever Ambo/Anthos. Omdat er zoveel positieve ophef in de media was, ben ik er meteen aan begonnen. Het verhaal is al in meerdere recensies verteld. Een schijnbaar gelukkig huwelijk maar al snel blijkt dat er heel veel mis is in dit huwelijk. Jack is eng, heel eng. En Grace is in zijn val verstrikt geraakt.. Al weet je wel ongeveer hoe het zit, je blijft doorlezen, want je wilt weten hoe het afloopt en dat is natuurlijk wel heel knap van de schrijfster. Het einde is wat kort door de bocht en lijkt wat afgeraffeld. Al met al heb ik het boek met veel plezier gelezen en geef het daarom 4 sterren. Morgen, 11 oktober, komt hij officieel in Nederland uit. Er zal via de sociale media veel aandacht aan geschonken worden. Of dat terecht is weet ik niet helemaal.

Meer recensies van Hanneke Kortekaas