Leuk boek

Hanneke Kortekaas 10 oktober 2016
Ik las Vermist van Ellen de Vriend, een voor mij onbekende schrijfster uit Zeeland. De man van Karen, Joost, komt op een dag niet thuis. Hij is vermist. Karen heeft een dochter uit een eerder huwelijk, Melissa. Haar eerste man is overleden. We volgen in het verhaal de zoektocht naar Joost. Is hij overleden door zelfmoord? Karen kan het niet geloven. Zo was Joost niet. Maar wie was hij wel? Het 2e deel van het boek gaat over Sanne. Zij verbrandt alle schepen achter zich en vertrekt naar Sint Maarten om een nieuw leven te beginnen met Jay, ouder dan Sanne, maar erg aantrekkelijk.
Deze 2 verhalen komen uiteindelijk samen daar op Sint Maarten en komen we achter de waarheid met een verrassend slot.
Het boek leest lekker weg. Korte hoofdstukken vertelt door Karen en Sanne. Heel spannend is het niet maar je wilt toch weten hoe of wat. De karakters zijn niet allemaal uitgebreid beschreven. Misschien ook wat onwerkelijk om zo weinig van het verleden van je man te weten. Al met al een boek om lekker van te genieten.

Meer recensies van Hanneke Kortekaas