Kom maar op met deel 2 !!!

Hannie Snels 03 augustus 2014
De cover van het boek valt mij extra goed op. Meteen als je de cover ziet wil je weten wat daar op de zee is gebeurd en wat er voor verhaal achter zit.
Men ziet namelijk een zee met grauwe wolken en mist op de achtergrond en in het water drijft een reddingsband.
Verder vind ik dat de zijkant van de cover zeer mooi is. Als dit boek in je boekenkast staat vind ik het erg mooi om de zee met de reddingsband te zien.
Galgenveld is typisch een Nederlandse thriller.
Kyra is een 19 jarige scholiere die bezeten is van alles wat met politiewerk te maken heeft. Dit is gekomen nadat haar zusje Sarina verdwenen is.
Dan gebeurt er in haar woonplaats een moord en wat voor een. Zeker nadat zij er achter komt wie het is en doordat ze degene kent, is zij niet meer te houden en wil helpen met het onderzoek.
Dit boek is een super spannende thriller dat als men eenmaal bezig is met lezen, je het ook meteen wil uitlezen.

Meer recensies van Hannie Snels