Vergeet mij niet.

Hannie Snels 08 januari 2014
Dit is het eerste boek dat ik van deze schrijfster lees. Ik was dan ook erg nieuwsgierig wat ik van dit verhaal kon verwachten. Het volledige boek is in 3 delen geschreven.
Deel 1 verteld alles over Wim. Op wat voor manier hij omgaat met hetgeen er is gebeurd. Wim gaat op een morgen werken en als hij op deze snikhete dag is afgewerkt en de deuren van de auto opent, ziet hij tot zijn grote schrik dat Fenne zijn zoontje nog in de Maxi-Cosi in de auto zit. Hij had hem s'morgens bij de oppas moeten brengen en blijkbaar is hij dat helemaal vergeten. Fenne is overleden.Hoe kan hij dit aan zijn vrouw Saskia vertellen en durft hij haar nog wel onder ogen te komen???
Deel 2 gaat volledig over het leven van Saskia. Vanaf het huwelijk met haar ex-man Karel, haar ontmoeting met haar huidige man Wim en de geboorte van hun zoon Fenne.
Deel 3 hierin komt men uiteindelijk te weten wie en waarom men alle misdaden heeft begaan die in dit boek voorkomen en eindigt het verhaal totaal anders dan men verwacht. Ik heb heerlijk genoten van dit boek . De andere boeken wil ik zeker ook nog gaan lezen van Anja Feliers.

Meer recensies van Hannie Snels