Je kijkt echt door een Roze Bril

Booksbyharma 03 februari 2023
Stella werkt en woont in Friesland. Ze heeft haar eigen praktijk en is psycholoog. Ze is net samen met haar jeugdgeliefde Hidde als haar beste vriendin Pleun haar om hulp vraagt.
Stella wordt gevraagd een groep te coachen die niet met elkaar kunnen werken en constant elkaar in de haren vliegt.
Het is een tijdelijke opdracht voor 2 maanden die Stella aanneemt.
Stella vind opnieuw haar draai in in Amsterdam en als ze begint met coachen valt haar oog op Thijs.
En Thijs is wel heel erg leuk.
Stella staat in tweestrijd, verruild ze Friesland definitief in voor Amsterdam of blijft ze op het platteland?

Dit boek is een echte must read. Je wordt het verhaal ingetrokken en telkens als je denkt dit is het, komt er een andere wending, waardoor je het boek niet weg kan leggen.
Het is romantisch en ook hilarisch.
Je kijkt door een roze bril in de wereld van de psycholoog , maar ook als je die af zet wat het als mens doet.
De karakters van dit boek ga je omarmen.
Dit boek leest lekker vlot weg en het zou echt niet misstaan als het ooit verfilmd mag gaan worden. Want alles wat hoofdpersonage Stella mee maakt kan echt zo in een film.

Kortom Vannessa heeft weer een parel van een boek geschreven en ik kijk uit naar haar volgende roman.

Meer recensies van Booksbyharma