Lissette Jonkman doet het weer! “Verknocht” is weer een ultiem feelgood boek van haar hand.
Natuurlijk heeft verknocht even op zich laten wachten, maar stiekem deed Lisette dat gewoon expres.
Net op dat punt dat je denk: Nee, er komt niks meer, vergeet het maar, het gaat echt niet gebeuren.. BOEM! Toch wel (Had ze ons even mooi tuk)!

Maar dan nu, is dit derde deel net zo leuk als de voorgaande twee delen, verkikkerd en verslingerd? Daar kan ik nu op zeggen: JA! JA... en JA! Het is zelfs nog beter. Ik wist ook niet dat het kon. De personages sluit je weer en nog meer in je hart. Ik beschouw ze bijna als mijn echte vrienden ondertussen. Wat hebben ze veel meegemaakt en wat zijn ze toch allemaal gewoon leuk op hun eigen manier.

Je leest dit boek (om even in Lisette haar favoriete vocabulaire te praten) binnen een poep en een scheet uit. het is gewoon genieten ten top!! Het verhaal was mega grappig, maar toch ook serieus, ontroerend, meeslepend, fijn.. wat een heerlijke schrijfstijl *zucht*.. oke, dit waren genoeg veren in de billen! Ga het alsjeblieft gewoon lezen allemaal! Geloof mij deze wil je (bovenop) je TBR-stapel hebben liggen!

Reacties op: Ultieme feelgood!! 6 sterren!!

Verknocht - Lisette Jonkman
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50 Bestel het e-book € 9,99