Geweldig luisterboek. Mijn recensie boek: Grand Hotel de Bajes van Andries Bik

helena5005 13 november 2019

Ik ben met het lezen van het boek van Andries Bik met gemengde gevoelens begonnen, voorheen nooit een boek beluisterd en was erg benieuwd hoe dat zou bevallen.
Bovendien lees ik meestal niet iets uit dit genre.
De stem ervaarde ik als zeer prettig legde de juiste intonatie.

Het boek gaat over Andries zijn ervaringen in de gevangenis vanaf het moment dat ze zijn deur inbeuken.
Het wordt daarna een weergave van minuut tot minuut in zijn kamer en met zijn mede gevangenen het strafrecht en de luxe die de gevangenis heeft. Het verhaal begint eerst wat moeizaam waarna het je toch steeds meer gaat boeien.
Vooral de luxe en privileges in de gevangenis ervaar ik als bizar, ook het strafrecht komt mij soms iets wat vreemd over.
Het boek is humorvol en komt waarheidsgetrouw over.

Op den duur kon ik het boek niet meer weg leggen en wil je graag het eind weten.
Al met al raad ik dit boek zeker aan om te lezen of te beluisteren.
Ik zal zeker ook zijn volgende delen lezen mocht die er komen.