Goed begin van nieuwe serie

Hemelse boeken 07 oktober 2022
Als deze roman in de boekwinkel zou liggen, zou ik het boek zeker niet pakken vanwege deze voorkant. Jammer, want het verhaal is echt heel leuk om te lezen.
Als Kate vanwege een tornado terugkeert naar haar familie, is football-held Colton Green daar ook om te helpen.
Ik vond het geloofwaardig dat ze elkaar niet bij hun eerste ontmoeting stom vinden of al meteen in katzwijm liggen, maar dat ze elkaar heel realistisch eerst beter leren kennen. Allebei hebben ze issues en het is mooi om te zien dat ze daar onafhankelijk van elkaar aan werken. Zo komen er en passant best moeilijke onderwerpen aan de orde, maar het wordt nergens zwaar. Uit het verhaal blijkt hoe belangrijk andere mensen kunnen zijn in het leven voor die persoonlijke groei. Beide hoofdpersonen zijn op zoek naar een doel en zingeving. Het geloof komt daarbij niet nadrukkelijk naar voren.
Het verhaal las heel soepel en doordat er veel gebeurt, wordt het niet saai of voorspelbaar. Het plaatsje Maple Valley wordt aantrekkelijk omschreven en ook de gemeenschap is zorgzaam. Het was even wennen aan alle namen, maar het lijkt me leuk om meer te lezen over de familie Walker.

Meer recensies van Hemelse boeken