Met onbedachte rade: een aanrader!

henkvandehoef 19 oktober 2021
Marie José debuteert als auteur met "met onbedachte rade". Vanaf de eerste bladzijde werd ik door het boek gepakt. Ik lees veel (vrijwel elke dag) en heb genoten van de zorgvuldigheid waarmee ze schrijft, de gevoelens en emoties die ze weet op te roepen en de verrassende ontknoping. Het is haar prima gelukt om de personages en de beschrijvingen van de omgeving, zowel in Italië als Nederland dichtbij te brengen.

Ik ben ervan overtuigd dat we meer van Marie José gaan horen en wat boffen de leerlingen die van zo'n juf les krijgen!

En Marie José, dank voor het persoonlijk bezorgen van het boek op mijn verjaardag. Ik heb ervan genoten en wens je een mooi vervolg van deze carrière toe!