Ik zal het altijd dragen, papa. Altijd.

hugo van der wildt 26 januari 2021
Dit is wel een voordeel dat U de boeken in de juiste volgorde achter elkaar lees. Haar vader was al ziek in de vorige boeken en zal nu sterven. Heeft een geweldige inpakt bij Liese. Langs de andere kant is ze aan het verhuizen en heeft een nieuw lief en dus is ze ook gelukkig. De zaak die ze moet oplossen is niet eenvoudig. In Duitsland en Spanje gelijkaardige gevallen.
Door de fouten van de seriemoordenaar(?) en resultaten uit het lab kunnen zij de dader vinden.
Spannend vanaf het begin en een begrijpbare dader alhoewel zijn daden niet juist zijn.
We krijgen echter ook wat info over wijn.
Een wijngriepje = kater.
Coppers kent zijn schrijvers. Paul Lebeau, schrijver van Xantippe. Ik ken de schrijver van: Mijn vriend, Max dat we in de les Nederlands moesten bespreken. In dezelfde school als waar de schrijver geweest is, namelijk het Atheneum van Antwerpen. Ook W. Elsschot is daar naar school geweest.
Verder spreken ze ook over het dodenboek van Egypte.
De volgende thriller die ik ga lezen : Dodenboek/ Preston & Child. Van toeval gesproken.

Meer recensies van hugo van der wildt