Heeft iemand anders nog de neiging om de leegte in te lopen?

hugo van der wildt 18 augustus 2019
Sorry Anne- Claire dat ik ook dit als titel heb gebruik. Een mooie omschrijving voor zelfmoord. En ja, heeft Cam zelfmoord gepleegd? Indien ja, waarom? Daar gaat het om.Drie broers. Een dode. Geen antwoorden. We verkeren heel de tijd bij familie van de drie broers. We krijgen info uit het verleden en daar zitten wel geheimen. Zoals altijd is het verleden zeer belangrijk om de daden in het heden. Vanaf het begin voelt de lezer zich niet goed in zijn vel. De geheimen willen niet aan de oppervlakte komen tot, natuurlijk op het einde. Wanneer het slachtoffer is begraven begint men te praten en het ene woord brengt het andere mee.
De wijze waarop Cam aan het einde van zijn leven komt, is dat moord?
We bekomen ook natuurlijk ook wat info over het leven in Australie en het leven op een ranche. Dit is natuurlijk ook niet zonder gevaar.
Besluit: Zeer goed en spannend tot het einde. De plot is wel verrassend.

Meer recensies van hugo van der wildt